Friday, July 4, 2014

We are in Malaysia!

Assalamua'laikum... Lamanya Ati tak update blog ini, sejak kami telah pulang ke Malaysia bulan Julai 2013... Ya, setahun telah  berlalu.. Ati baru sahaja melahirkan bayi comel bernama Rizqan Hasana pada Mac 2014 yang lepas.. Banyak perkara yang tidak sempat Ati kemaskini di sini. 

Untuk perkembangan terbaru, Ati telah mohon cuti tanpa gaji menjaga anak selama 2 tahun bermula Jun 2014 sehingga Jun 2016 dan cuti itu telah pun diluluskan. Syukur Alhamdulillah terima kasih ya Allah.. Terima kasih KPM, terima kasih JPA, terima kasih kepada semua yang terlibat dalam mewujudkan cuti tanpa gaji menjaga anak dan mereka yang terlibat memberi kelulusan cuti kepada Ati..Terima kasih! Semoga kalian mendapat Rahmat dari Allah swt atas budi baik kalian sesama makhluk..

Ramadhan tahun ini kami agak sibuk menyelesaikan urusan perpindahan ke rumah baru kami. Banyak perkara yang harus disiapkan sebelum melangkah masuk seperti pemasangan kabinet dapur, grill rumah dan sedikit perabot. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun mengambil masa yang agak lama.

Ok sampai disini sahaja entry untuk kali ini. Selamat malam. Wassalam.

No comments:

Post a Comment